روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
برگزاری کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری
کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری توسط خانم عضفی(کارشناس سلامت روان و رفتار) جهت پرسنل بیمارستان امام خمینی فیروزکوه برگزار گردید
کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری توسط خانم عضفی(کارشناس سلامت روان و رفتار) جهت پرسنل بیمارستان امام خمینی فیروزکوه برگزار گردید .
هدف از برگزاری این جلسات آموزشی آشنایی افراد با اصول و مبانی مهارتهای ارتباطی با مشتری و بهبود و افزایش آن می باشد .
مباحث عنوان شده در این جلسه آموزشی به تفصیل به شرح ذیل می باشد :
- انواع ارتباط مشتری و سازمان
- استقرار نظام بازخورد از مشتری
- برخی آمارهای مربوط به نارضایتی مشتری
- ایجاد انتظارات مطلوب در مشتری
- حل مشکلات مرتبط با مشتری
- نحوه تعامل با مشتریان خشمگین
- انواع مشتری و ارباب رجوع از نظر رفتاری
- زبان اندام سازمان
- اقدامات و مهارتهای لازم برای فروش و ارتباط با مشتری
در پایان به تمام سوالات حاضرین پاسخ داده شد.