روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
جلسه قدردانی از روسای شبکه های بهداشتی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
در تاریخ یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جلسه قدردانی از روسای شبکه های بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان، دکتر محمد حیدریان مقدم مشاور عالی رییس دانشگاه و روسای شبکه های بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
بازدید مشترک واحد غذا و دارو از فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی، بهداشتی
در این بازدید که با حضور کارشناس مسئول نظارت بر مواد آرایشی بهداشتی و نمایندگان ادارات نظارتی شهرستان انجام شد، از فروشگاه های توزیع کننده لوازم آرایشی بهداشتی جهت بررسی کالای قاچاق بازدید به عمل آمد و آموزش های لازم در خصوص اقلام سلامت محور نیز داده شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
پایش از خانه بهداشت سیمین دشت توسط معاون بهداشتی شبکه
در روز چهارشنبه مورخ17/2/99 توسط مسئول گسترش بهمراه معاون بهداشتی صورت گرفت. دراین پایش نظافت و چیدمان خانه بهداشت،غربالگری کووید 19،مراقبتهای فشارخون و دیابت،هم خوانی دفتر دارویی و کمد دارویی،دفتر کلر سنجی ،اطلاعات بهورزان در خصوص کرونا و نیز مشکلات موجود خانه بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفت.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
پایش از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای زرین دشت توسط معاون بهداشتی شبکه
در روز چهارشنبه مورخ17/2/99پایش از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای زرین دشت توسط مسئول گسترش بهمراه معاون بهداشتی صورت گرفت. دراین پایش نظافت مرکز،حضور پرسنل،شیفت بندی،استاندارد اتاق نمونه گیری،بنرهای اطلاع رسانی،غربالگری کووید19و... مورد ارزیابی قرار گرفت.درپایان از محل تسهیلات زایمانی مزداران نیز بازدید بعمل آمد.
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان فیروزکوه
گزارش تصویری از عملکرد بهورزان در مقابله با ویروس کرونا
گزارش تصویری از عملکرد بهورزان در مقابله با ویروس کرونا
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
پایش از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای زرین دشت
در تاریخ 17/2/99 بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت توسط کارشناس نیروی انسانی به عمل آمد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
تقدیر سرپرست شبکه بهداشت ودرمان از نیروهای خدمات به مناسبت روز کارگر
در تاریخ 16 اردیبهشت ماه سال جاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان از نیروهای خدمات شبکه با اهدا گل تقدیر به عمل آورد. دکتر مهدی رجب ترقی ضمن خداقوت به این عزیزان از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
تقدیر سرپرست شبکه بهداشت ودرمان از کارشناسان مامایی شبکه به مناسبت روز ماما
در تاریخ 16 اردیبهشت ماه سال جاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان از کارشناسان مامایی شبکه با اهدا گل تقدیر به عمل آورد. دکتر مهدی رجب ترقی ضمن تبریک این روز به همکاران از خدمات ارزنده آنان در مقابله با کرونا قدردانی کرد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
18 اردیبهشت هر سال به نام روز جهانی تالاسمی
هشتم ماه می مصادف با 18 اردیبهشت هر سال به نام روز جهانی تالاسمی نامگذاری شده است. هدف از نامگذاری این روز به نام این بیماری ، توجه بیشتر مسئولین و مردم به مسئله تالاسمی است. فراهم آمدن امکانات درمانی مطابق با استاندارد های جهانی و دستیابی به خون سالم و کافی برای همه بیماران تالاسمی و عدم تولد بیمار تالاسمی در کشور اهداف عمده ای است که همه افراد و سازمان های درگیر در این بیماری به آنها می اندیشند و برای دستیابی به آن تلاش می کنند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
تغذیه و بهبود شیوه زندگی و راهکارهای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس
تغذیه و بهبود شیوه زندگی و راهکارهای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس